Kdo jsme?

Klubík Dobrouček je pravidelné potkávání a výletování pro rodiny s dětmi s nabízeným programem. Tato setkání jsou primárně určená dětem od 3 do 6 let, jejich mladším sourozencům a za doprovodu rodičů.

Zajímá Vás, kdo Vás bude procházkami provádět?

Jmenuji se Lenka Konkoľová. Je mi 32 let. Mám dvě malé děti čtyřletou Inku a dvouletou Theu. Vystudovala jsem střední pedagogickou školu, následně bakalářský program Sociální pedagogika a poradenství a magisterský program Environmentální studia. Zkušenosti s dětmi mám nejen jako maminka ale i jako pedagožka. Začínala jsem v mateřském centru a pokračovala jak ve státních, tak i v soukromých mateřských školách. V rámci ročního aupair pobytu ve Francii a Švýcarsku jsem navštěvovala waldorfské mateřské školy a v jedné z nich dlouhodobě pracovala jako dobrovolnice.
Moje poslední zkušenosti jsou z lesních školek, kde jsem více než tři roky působila a zároveň se seznamovala s waldorfským programem.
Z pedagogických koncepcí je mi blízká intuitivní pedagogika, waldorfský přístup, lesní pedagogika, respektující přístup ale i montessori. Jinak miluji hudbu, zpívám a hraji na kytaru a flétnu. Moc ráda tvořím a propojuji pohádky s aktivitami a to úplně nejlíp někde venku.
Aktuálně mám v plánu dokončit Waldorfský seminář prvního sedmiletí a vyvstal mi v hlavě tento projekt, na jehož realizaci se moc těším.
Ráda navážu nová přátelství, užiji svých zkušeností a materiálů, opráším staré pohádky a loutky a vyrazím do okolí Jamného, třeba zrovna s vámi. 🙂
Rozhodně to bude jízda a je na co se těšit...
Kontakt na mě je: dobroucin@gmail.com, telefon: +420 774 253 601

Více o našem fungování naleznete v příspěvku "Provozní řád Klubíku Dobrouček".

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Provozní řád Klubíku Dobrouček

Informace pro zájemce